Pazar Araştırması

Pazarınız hakkında geniş bilgi birikimimiz ile rekabet gücünüzü arttırın.

Pazar Araştırması

Müşterileriniz hakkında fikir edinin

Pazar araştırması alanında uzun bir geçmişi olan bir şirket olarak, bu alanda çok özel çalışmalar yürütmemize izin veren iş birlikleri geliştirdik. Bağımsız bir araştırma kuruluşuz ve saygın bir pazar araştırması organizasyonu olan ESOMAR’ın bir üyesiyiz. Müşterileri hakkında kapsamlı bir anlayış kazanmak ve bilinçli iş kararları almak isteyen şirketler için düşük maliyetli çözümler sunmaktayız.

Yerel ve uluslararası projeler üstlenmekten mutluluk duyuyoruz ve sizlerin de en uygun araştırma metodolojisini oluşturabilir ve doğru hedef kitlelere ulaşmanızı sağlayabiliriz. İstenilern sürelerde ve bütçeler doğrultusunda kaliteli işler üretmekteyiz.

Türkiye’nin en büyük pazar araştırma şirketlerinden biri olarak, tüm araştırma işleriniz için tamamen güvenebileceğiniz bir ünümüz bulunmakta. Türkiye’nin dört bir yanına örgütlenmiş ekiplerimizle, paranızın karşılığını alabileceğiniz en etkin araştırma yaklaşımlarını sunuyoruz. Sosyal araştırma konusundaki deneyimimizi kullanarak pazar araştırmalarına benzersiz bir yaklaşım sağlamaktayız.

Biz,

Güven

25 yıllık tecrübe

Hakkımızda daha fazla

750’nin  üzerinde araştırma projesi yürüttük

Çalışın

21 İl’e yayılmış ofislerimiz ile

Hizmetlerimiz

Araştırma Hizmetleri

  • Masa Başı Çalışmaları
  • Kağıt Kalem kullanılan Görüşmeler
  • Bilgisayar destekli Görüşmeler
  • Telefon destekli Görüşmeler
  • Mail
  • Online
  • Gizli müşteri görüşmeleri
  • Odak grup tartışmaları
  • Derinlemesine görüşmeler
  • Devşirme

Hizmetlerimiz

Araştırma Hizmetleri

  • Kurumsal İtibar Araştırmaları
  • Tüketici Araştırmaları
  • Müşteri Memnuniyeti Çalışmaları
  • Imaj Çalışmaları
  • Kamuoyu Yoklamaları
  • Marka Araştırmaları
  • Çocuk / Gençlik Araştırmaları
  • Konsept Testleri
  • Veri Madenciliği
  • Çalışan Memnuniyeti Araştırmaları
  • Etnoğrafik Araştırmalar
  • Uluslararası Çalışmalar
  • Audience Research
  • Ürün Testleri
  • Omnibus Çalışmalar
  • Ambalaj /Tasarım Testleri
  • Panel Araştırmalar
  • Fiyatlandırma Çalışmaları
  • Projective Techniques
  • Mağaza Denetimleri
  • Senaryo Planlama
  • Segmentasyon Araştırmaları
  • Semiyotik ve Kültürel Analizler
  • Yaşlı / Orta yaşlı
  • İstatistiksel Analiz
  • Syndicated Research
  • Takip Çalışmaları
  • Kullanım & Tutum Araştırmaları
  • Web Paneli